Enää noin puolitoista tuntia loman alkuun. Tuskin maltan odottaa :D Arvatkaa vaan, onko mulla mitään työmotivaatiota enää...

Kotona odottaa herkkuateria: lämminsavulohi-pastasalaattia, tuoretta patonkia ja levitettä. Juomaksi aikuisille alkuun kuohuviiniä ja ruoan kanssa punaviiniä. Lapselle alkuun Pommacia ja ruoan kanssa cokista. Jälkiruoaksi Aino metsämansikkajäätelöä. Tein salaatin jo eilen illalla valmiiksi, että ei tarvii tänään kun avata pullot ja laittaa patonki uuniin vähäksi aikaa. Ai että olis tehnyt mieli jo eilen herkutella, mutta pidin itteni lujana. Tämä kaikki siis loman juhlistamiseksi. Ei meillä normiperjantaina näin hienosti syödä...

Sunnuntaina pitäis mennä antamaan joku e-pillerin tapanen pilleri kaverin kissalle, kun isäntäväki on ulkomailla ja kaverin iskä (joka on kissojen hoitajana) ei saa sitä annettua. Mielenkiintosta nähdä, saanko minäkään. Ihan nätisti se kissa antaa pitää sylissä. Vähän saattaa murista, mutta ei kuulemma tee mitään. Mutta se sitten saattaa sylkästä parin metrin päässä sen pillerin lattialle, jos ei sitä saa heti sylissä nielasemaan. Sen pillerin tarkoitus on mun käsittääkseni siirtää kissan juoksua eteenpäin. Niin että se juoksu saadaan tulemaan sellaiseen aikaan, kun sulhanenkin on saatavilla. Kyseessä on siis rotukissa, jolla on tarkoitus teettää toiset pennut.

Maanantaina aamupäivällä lähdetään ajamaan kavereiden mökille. Jippi-kai-jee Nauru Me ollaan varattu mukaan jo reilusti punaviiniä. Sen pienimuotoinen lipittäminen jotenkin kuuluu mun mielestä lomailuun. Vaikka se on mun mielestä äärettömän hyvää, niin ei normipäivinä/-viikonloppuina sitä tuu juotua. Se kuuluu enemmän juhlaan ja lomailuun.

Perjantaina pitäis tulla takasin mökiltä ja heti lauantaina laskettelemaan. Miehen firma tarjoaa ulkoilupäivän työntekijöilleen laskettelukeskuksessa. Ne maksaa välinevuokran, lyhyen laskettelukoulun, lounaan ja pari kahvia. Lapsille on moottorikelkka-ajoa ja ponitalutusta. Siellä sais myös mennä parin tunnin lumikenkäretkelle. Se kiinnostaisi mua kovasti, mutta on samaan aikaan laskettelukoulun kanssa, jonne oon menossa. Oon mä ennenkin lasketellu, mutta en voi sanoa osaavani sitä. Kyllä mä alas rinnettä pääsen, mutta tosi hitaasti ja varovaisesti tuun. Kun en oikein hallitse kunnon tekniikkaa. Josko tuolta koulusta saisi jotain vinkkiä. Ei siitä ainakaan haittaa ole.

Sitten onkin enää sunnuntai ja sen jälkeen takaisin töihin. Mutta sitä ei mietitä vielä, kun loma on vasta aluillaan. Jeeeee, hyvää lomaa mulle!!!!