Jesh, taas on perjantai. Ja taas mä oon niin poikki. Tänään käy varmaan samanlailla, kun viime perjantaina eli Big Brotheria kattoessa silmät lupsuu puolitangossa ja sen jälkeen on aivan pakko kammeta sänkyyn. En tiedä, mikä se näin väsyttää. Onko se syksyn tulo vai mikä. Ja auttaisko siihen D-vitamiinipillerit. Viime talvena ne mun mielestä piristi mua. Pitäis vaan ekana selvittää, onko siinä aloevera-geelissäkin d-vitamiinia. Ettei tuu sitten yliannostusta. Kävisköhän siinä sitten vähän samanlailla kun liikaa kahvia juodessa. Että olis sellanen ärsyttävä kestohymy päällä koko ajan ja pomppis ylipirteenä paikasta toiseen. Sehän olis gauheeta. Ei meillä Suomessa sillai käyttäydytä... Liian hauskaa ei saa olla!

Meil on hirveet satsit karkkia nyt kotona. Ja juustonaksuja. Kaveri on töissä tukussa ja se osti sieltä vähän meillekin. Mua pikkasen pelottaa, kun ne mässyt on siellä keittiön yläkaapissa. Eihän niitä tarvii kerralla vetää kaikkia, mutta tuntien meidän herkkuperseperheen ei olis mikään mahdottomuus että niin kävis. Muksulle ei kyllä voi paljastaa, missä ne on. Se nimittäin muuttais sen jälkeen sinne kaappiin asumaan.

Puolen tunnin päästä kotiin, ah. Sitä odotellessa.