Teinpä äsken jotain sellaista, jota oon suunnitellut pari vuotta. Varasin nimittäin lennot helmikuulle Thaimaahan Koh Samuin saarelle. Nyt on taas jotain mitä odottaa. Siis muutakin kuin muutto. Ilmaista se ei ollut, mutta toivottavasti sen arvoista ainakin rentoutuksen suhteen. Tää vuosi on ollut tosi raskas - sekä positiivisesti että negatiivisesti. Positiivisia asioita tietenkin häät ja muutto, negatiivisia firman vaihtuminen ja kissan syöpäkasvain. Ja muuttostressiä riittää vielä jonkun aikaa. Mä niin kaipaan sitä, että pääsis vaan johonkin makaamaan ja kattelemaan taivaalle. Eikä olis koko ajan sellasta oloa, että nyt pitäis kyllä tehdä jotain hyödyllistä muuton/häiden/uuden työpaikan eteen.

Nyt on tiedossa kahden viikon reissu. Se vähän jännittää, kun oon ollut vaan kerran aikasemmin kahden viikon reissulla. Silloin tuli aivan kauhee koti-ikävä justiin siinä ekan viikon jälkeen. Se meni kyllä sitten ohi. On mulla sen jälkeenkin ollut viikon matkoilla vikoina päivinä sellanen olo, että ihana palata kotiin. Toisaalta on ehkä harmittanut, kun viikossa ei ehdi niin paljon tekemään. Häämatkallakaan en halunnu lähteä kun yhdelle retkelle, että saa varmasti levätä tarpeeksi.  Nyt lähdetään koko perheen voimin reissuun. Tyttö varmaan ui niin paljon, että rypistyy rusinaksi

Aamulla vietiin meidän tavaroita itsepalvelukirppikselle isännän kanssa. Pitää tunnin päästä lähteä väijymään, että missä kunnossa pöytä on. Ja mua jännittää, että onko ne hintalaput pysyneet kiinni kun laitoin maalarinteipillä. Mutta ensin ruokaa napaan. Pitää syödä hyvin, että jaksaa!