Taas on selvitty viikonlopusta. Perjantaina tosiaan en aatellut viettää pikkujouluja monia tunteja, mutta taashan se lipsahti Jalka suussa En kyllä juonut kuin sen muutaman, mutta jumituin tanssimaan. Ja kun havahduin kyselemään kellonaikaa (mun kellosta loppui patterit ennen joulua enkä oo saanut tehtyä asialle mitään), kello olikin jo 2.45 ja seuraava bussi lähti vasta 55 minuutin kuluttua. Sitten vielä puol tuntia lanteenketkutusta ja kotona olin 4.10.

Lauantaina vietiin tyttö mummolaan hoitoon ja käytiin ostamassa lahja kaverin synttäreille ja Alkossa hakemassa mulle juhlajuomaa. Sitten pikkupäikkärit,  pärstän ja tukan kuntoon laitto ja jälleen juhlimaan. Oltiin aika pitkään kaverilla, baariin lähdettiin vasta puolen yön jälkeen. Ja taas meni pitkään, kotona olin 4.20. Mulle iski puheripuli taksissa. Se (mies)kuski varmaan mietti ittekseen, että voisitko nainen olla hiljaa ja vaikka sammua tähän aikaan aamusta Kieli ulkona Kyllä se nätisti mun kans jutteli, mut ei ollut niitä maailman puheliaimpia ihmisiä...

Eilinen meni sohvalla maatessa ja pizzaa syödessä. Pitäis kyllä yrittää repiä ittensä krapulapäivinä ylös väkisin ja käydä jossain. Toi makaaminen vaan nuuduttaa enemmän. Yhtään huono olo mulla ei ollut eilen, taas vaan se järkyttävä uupumus. Kai se olis uskottava, että ei tässä enää mitään nuoria olla. Että ei tartte keikkua baarissa pilkkuun asti. Mutta eihän sitä siinä ajattele, kun on ilo ylimmillään ja hyvää biisiä pukkaa toinen toisensa perään.

Nyt on hieman nuutunut, mutta onnellinen olo. Vaikka sitä ei haluaisi tuhlata kalliita yöuniaan baarissa riekkumiseen, niin kyllä se vaan joskus piristääkin henkisesti.