Tänään oli sitten The Työhaastattelu. Luulisin, että se meni hyvin. Nyt on jotenkin kaikkensa antanut olo. Ensi viikon alussa ne soittaa niille, jotka valitaan ns. jatkokierrokselle. Jos mun tie johonkin kosahtaa, niin varmaan siihen että ne ei usko mun olevan tarpeeksi myyntihenkinen. Sitä en tiedä, olisko mulla pitänyt olla kysymyksiä valmiina hirveä litania. Toisaalta mä kävin ns. haastattelussa jo kesän alussa ja sillon sain aika paljon tietoa firmasta ja työajoista ja sen sellaisesta. Ja nyt se toimari selitti aika kattavasti kaikesta. Vaikee siinä on sitten enää keksiä kysyttävää. Ne sanoi kyllä, että saa lähettää vaikka meilillä, jos tulee jotain mieleen.

Jännitti aivan pirusti, mut ei kuitenkaan liikaa. En istunu siellä tuppisuuna huonot housuissa  Eikä ne hirvittävästi mua piinanneet, aika perushelppoja ne kysymykset oli. Nyt ei auta kun odotella ensi viikon alkua. Jos ne ei soita maanantaina eikä tiistaina, niin sitten tietää tehdä muita suunnitelmia työuran suhteen. Oon mä tosi pettynyt, jos en sinne pääse, mutta sitten pitää vaan ajatella että se ei ollut mulle oikea paikka. Eiköhän ne haastattelijat kuitenkin tiedä, millasta ihmistä firma tarvii ja mun mielestä mä olin täysin oma itteni haastattelussa. Paitsi tietty normaalia jännittyneempi.