Taas on aikaa vierähtänyt. Tai ainakin tuntuu, että viime viikosta on jo vuosia... Oon kerennyt hääräämään niin paljon kaikenlaista tässä.

Risteilyreissu oli tosi kiva ja piristävä. Siis henkisesti piristävä, ei fyysisesti. Ekana iltana otin ehkä lasillisen liikaa ja valvoinkin liian pitkään, kun tyttö nukkui kavereiden hytissä. En sentään ottanut niin paljon liikaa kun isäntä, joka ei sitten lähtenyt sunnuntaina Tukholmaan ollenkaan. Mä lähdin tietysti, vaikka väsyttikin aikalailla. Kävely satamasta kaupungille kuitenkin piristi uskomattoman paljon. Matkalla löysin kaks geokätköäkin.

En muistanutkaan, et Tukholma on niin kaunis kaupunki. Tai sitten en oo kiinnittänyt siihen huomiota aikasemmin. Hirmu nopeesti vaan meni aika siellä. Kierreltiin muutamissa kaupoissa, käytiin kahvilla ja burgerilla. Mä en ostanut ittelleni yhtikäs mitään  mut tyttö osti sitten munkin edestä. No ostettiin me yhteiseksi sellanen Barbapapa-pehmolelu, kun mä olin ihan hulluna niihin kirjoihin muksuna. Olin aatellut, että vois vetäistä päikkärit laivalla ennen ruokaa kun tulee kaupungilta, mutta meillähän meni niin pitkään että ei tarvinnut. Sitä ruokabuffetia oli muuten uudistettu sitten viime kerran. Josta on kyllä jo varmaan neljä vuotta... Täytyy sanoa, että uudistus oli tehty parempaan suuntaan. Mulle ainakin maistui ruoka loistavasti. Ehkä jopa liiankin hyvin... Aikasemmin mä oon satsannut vaan niihin alkuruokiin, mutta nyt löytyi pääruoista ja jälkiruoistakin varsinaisia herkkuja. Punaviini oli vähän turhan hedelmäistä mun makuun, mut kyllähän se niiden ruokien kanssa sopi. Eikä sovi valittaa, kun "ilmaseksi" saa...

Seuraava ulkomaan reissu taitaakin sitten olla häämatka toukokuun lopussa. Mutta eipä siihenkään enää oo pitkä aika.